12. april 2011

En liten oppdatering fra planterommet

Første overvintrede georgine-knoll har kommet med skudd.
Dahlia Arabian Night
***
To blodbeger som ser ut til å trives.
Har en liten mistanke om at jeg sådde de litt for sent.
***
Blomkarse fra gamle frø.
Om jeg ikke husker helt feil så høstet jeg dem i 2008.
***
Bedre sent enn aldri, gladiolusene har begynt å titte opp av jorden.
***
Ikke store saken ennå, men det er en hosta-spire.
Ble litt preget av nabolaget her :-)
***
En del Inula helenium som strengt tatt burde vært priklet for lenge siden.
Hadde jeg vist at det skulle bli så mange hadde jeg nok bare sådd halvparten.
***
Fire stk Lagenaria siceraria:
Har en mistanke om at de kan bli stygghøye før tiden for utplanting er her.
***
Ei potte med Stevia rebaudiana.
Er vel snart på tide å prikle disse også.
***

2 kommentarer:

  1. Frodig og fint hos deg! Kjekt å ha sådd litt sent også, så fordeler prikling ec seg litt utover. Hos meg er det ihvertfall ikke plass til å være tidlig ute med alt :-)

    SvarSlett
  2. Det var en god oppdatering. Det spirer og gror hos deg, og det er slik vi vil ha det i disse tider! Jeg har også prøvd å være "litt sent ute" med flere sådder i år - litt i motsetning til i fjor kan en vel si :-)

    SvarSlett